Webapplicaties

Met de hedendaagse technieken zoals Skype en e-mail is het voor mij geen probleem om goed te kunnen communiceren met mijn klanten. U krijgt van mij altijd zo snel mogelijk antwoord. (meestal binnen een paar minuten) Zodoende ben ik in staat om de ontwikkeling van de webapplicatie in goede banen te leiden.

Omdat wij in Mexico zitten, is er wel een tijdsverschil van 7 uur. De meeste van mijn klanten vinden dit erg prettig. Het einde van de middag is meestal een goed moment voor hun om even een Skype sessie te houden of een e-mail te versturen, zodoende kan de webapplicatie even doorgenomen worden. Wat voor mij ook prettig is, want mochten er speciale wensen zijn, kan ik daar gelijk mijn dagplanning op aanpassen.

Contact Email / Skype

Meestal vind er eerst contact plaats via de e-mail. Wanneer u mij voor een opdracht wilt inhuren, kunt u het beste mij eerst een e-mail sturen. Hierna kan er een afspraak via Skype gemaakt worden voor een intake gesprek. De klant verteld iets over het systeem / website en wat hij met het systeem / website wilt bereiken.

Plan van aanpak

Eerst bepalen wij de functionaliteiten die nodig zijn voor het systeem, aan de hand van document wat ik aangeleverd krijg ga ik de functionaliteiten bepalen. Zodra dit duidelijk is ga ik de functionaliteiten verder uitwerken, er worden bijvoorbeeld mockups gemaakt, dit kan aan de hand balsemiq mockups . Zodra wij alle schermen verzameld hebben, maken wij een opzet voor de database mysql workbench . De database word op deze manier visual in beeld gebracht wat het ontwikkelen makkelijker maakt.

Het juiste framework

Voor de grotere systemen kiezen wij meestal voor Laravel. Laravel is momenteel het beste PHP framework wat er op de markt is, echter heeft dit systeem een grotere installatie tijd, voordat er aan het programmeren begonnen kan worden. Aanvankelijk van de grote systeem kunnen wij er soms voor kiezen om een andere framework te gebruiken waar je dit nadeel niet hebt. Denk bijvoorbeeld aan Codeigniter. Mocht de klant zelf een voorkeur hebben voor een framework is het ook mogelijk de klant voorkeur te gebruiken. Bijv. Yii2 om maar eens iets te noemen.

Facturatie en tarieven

Vaste prijzen zijn alleen maar van toepassing als het een klein systeem betreft, voor grotere systemen werken wij met een uurtarief.Facturatie vind plaats aan het einde van de iedere maand.

Voor grote systemen hanteer ik altijd een prijs per uur, omdat de ervaring leert dat het onmogelijk is om van te voren aan te geven hoeveel tijd iets kost om te maken en er altijd in een later stadium nog functionaliteiten bijkomen en of veranderen.

Aan het einde van iedere maand ontvangt u van ons een factuur en een uren overzicht. Hierdoor kunt u precies zien wat er gedaan is en waar de uren aan besteed zijn. Deze factuur dient 10 dagen na ontvangst betaald te worden en anders binnen de maand. De facturen die naar Nederland worden verstuurd vallen overigens onder het 0% tarief, omdat het een export dienst betreft.

Het perfecte Resultaat

Over de jaren hebben wij vele systemen ontwikkeld voornamelijk voor klanten uit Nederland en België. Hieronder vindt u wat voorbeelden, mocht u meer voorbeelden willen zien kunt u , voor de recente portfolio, via de mail contact met ons opnemen.

ML Interieurbouw

Bekijk Case

Buro Van Oranje

Bekijk Case

Sloepenverhuur

Bekijk Case

Beste business events

Bekijk Case

Baby vandaag

Bekijk Case

Callcare

Bekijk Case

Clearinghouse

Bekijk Case

Elegance

Bekijk Case

Kleine vriendjes

Bekijk Case

Getfollows.org

Bekijk Case

Interswitch

Bekijk Case

IP Metro

Bekijk Case

IP Metro Connect

Bekijk Case

Sloop Auto

Bekijk Case

Neem contact met ons op

Wanneer uw vragen heeft over onze werkwijze en of een interessant project of zakelijk voorstel heeft. Aarzel dan niet en stuur ons vrijblijvend een bericht, wij zullen uw vraag dezelfde dag nog beantwoorden.

Adres:
SRIservices México
Ave. 23 Poniente Casa 2115 b
Frac. Zerezotla
San Pedro Cholula, Puebla
CP 72760 Mexico